неділю, 13 листопада 2011 р.

РАЗВИВАШКИ ДЛЯ ТИХОНА

      Соромно сказати, але це моя перша пошита мною розвивашка. Коли нас запросили на День народження  я вирішила зробити подарунок своїми руками. Дуже довго думала, що зробити і якось вранці заскочила у будівельний магазин, а там розпродажний шматочок ковроліну. І в мене народилась ось така ідея. 
Це картинки-пазли, зараз вони складаються з двох частин, коли малюк навчиться їх збирати, можна ускладнити завдання і розрізати кожну половинку навпіл. Основа - ковролін, самі пазли - фетр, на обратній стороні - велкрострічка (липучка).

     Наступна іграшка - сортер.  Можна вивчати кольори, геометричні фігури, великий - маленький.
І все це складається в сумку-папку.Розмір  30х30.
Ось така іграшка. Зробила її за 3 дні.



2 коментарі:

  1. красиво, ярко и интересно. такая игрушка понравиться любому малышу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ириша, дякую за комент. Мені тепер не так сумно в своєму блозі. Я потім розібралась і зробила так, що коменти можуть залишати всі (не обов"язково региструватися). І все ж таки хто такий Роман Рохман, такий цікавий блог.

      Видалити