понеділок, 6 лютого 2012 р.

Пенальчик

       
       В мене не получається фотографувати свої роботи завчасно. Може це лінь, а може обставинни: молодшому лише п"ять місяців, а сьогодні ще і захворів. Тому показую вам подарунок який я зробила на Різдво для середньго, для Федюнчика (і для старшої Марусі я зробила такий же подарунок, про нього буде окремий пост, я його не сфотогрофувала ще).

      Колись, ще до Нового Року, я купила американські тканини у Іри- aries.  А після пошила пенальчики для Марусі І Федюнчика. Дуже вони прості і зручні, тепер не виникає питання де чий олівець, у кожного олівця  своя кімната. Справа залишилась за малим  - привчати дітей класти олівці на свої місця (терпіння мені і ще раз терпіння).  


       Якісь фото підписані, а деякі не підписані - я тільки починаю знайомитися з фотошопом. Якщо будуть якісь зауваження  - з радістю їх прийму. 

1 коментар: