понеділок, 20 лютого 2012 р.

Весела ковдра для бабусі

    У моїх діточок є прабабуся, звати її як і мене Таня, тобто баба Таня. На її День Народження завжди збирається вся родина, а так як мене прорвало робити все своїми руками, то подарунок теж мав бути hand made. Тож виникло бажання зробити щось яскраве, тепле, життєрадісне.

   Це мій перший печворк. Блоки шила десь десять днів, а збирала в останній день. І в цей самий день я зрозуміла, що саме важке і трудомістке - збирати ковдру, особливо коли в тебе троє маленьких дітей. Тільки завдяки моєму чоловіку, його витримці, підтримці, я все встигла. Фото робилися в процесі збирання на свято хай будуть хоть якісь фото. Тканину використовувала, усіляку, яка була.
   P.S. Це єдине фото, яке я змогла знайти...

Немає коментарів:

Дописати коментар