пʼятницю, 24 лютого 2012 р.

ХОЧУ ВЕСНИ!!! ЧЕКАЮ!!!

      Якось вже у повітрі пахне весною! Вона не минуча, вона обов"язково прийде! Так я кожен день собі говорю, особливо коли йдемо гуляти. Мені дуже важко гуляти зі свома дітьми, так як вони малі і поки їх одягнеш вже така стомлена, що думаєш де б взяти сили на прогулянку. Старша (4,5) вже одягається майже сама; середньго (2,5) треба одягти, ще повмовляти, щоб йшов одягатися; а молодшого (6 місяців) треба одягати швидко і тут же виносити на вулицю, укачуваючи, щоб заснув.
      До чого я все це пишу, а ось до чого: народилась в мене така лялька "веснянка".
  
Я не знаю зхожа вона на весну, чи ні, але для мене вона "весна". Матеріал: фліс і американська бавовна. Подарувала я її своїй донечці, і вона тут же знайшла їй в моєму тканевому смітті одяг (треба було засняти, розрядилися батареї), після чого вона стала схожа на лісову Мавку ( якось я не складно пишу, пробачте). Ось "веснянка"  - в такому ракурсі:

ВЕСНА ТИ ДЕ!!!! 
    

Немає коментарів:

Дописати коментар